Voor veel ondernemers in onder andere Gemert voeren wij de administratie. Hoe doen wij dat? Je brengt geregeld in de loop van het jaar jouw administratie naar ons administratiekantoor in Gemert of je levert het digitaal in. Officieel zitten we niet in Gemert maar in Uden. Door middel van het gebruik maken van spreekkamers in heel het land is het voor de klant net alsof we een administratiekantoor hebben in Gemert. Uiteraard krijg je vooraf van ons heldere instructies welke gegevens wij willen ontvangen en hoe. Voor jou en voor ons gestructureerd en dus makkelijk.
Je administratie niet in Gemert maar Digitaal aanleveren?
Je hoeft jouw administratie niet altijd in Uden of in Gemert in te leveren. BoekZo maakt namelijk gebruik van een online portal en heeft een handige App ontwikkelt waarmee je eenvoudig de administratie van jouw bedrijf digitaal kan aanleveren. Snel onderweg een foto maken van een bon of factuur en deze staat meteen als aftrekpost bij ons op de server. Verkoopfacturen stuur je eenvoudig door via de portal of ook via de App. Met de banken hebben wij een directe koppeling waardoor we de bankadministratie dagelijks kunnen binnenhalen. BoekZo maakt het graag leuker én gemakkelijker!
Zelf verwerken van de administratie?
Afhankelijk van de grootte van jouw administratie kan het voor jou voordelig zijn zelf de administratie te voeren in een boekhoudprogramma. Het is van belang dat je gestructureerd werkt. Je hoeft geen ervaring te hebben met boekhoudingen of een opleiding hierin te volgen. Je krijgt van ons toegang tot jouw eigen administratie in ons systeem. Dat doen wij door een speciale webapplicatie te gebruiken die helemaal is aangepast op de wensen van de ondernemer die zelf zijn boekhouding doet. In duidelijke termen word je wegwijs gemaakt in het voeren van de administratie. Je kunt zelfs de facturering via dit systeem doen. Wil je hierover meer informatie, of wil je meer weten over actuele regelingen zoals een auto van de zaak, neem dan contact met ons op, wij geven graag een demonstratie van de mogelijkheden.
Periodiek verzorgen wij cursussen zodat je leert omgaan met het systeem en de mogelijkheden.
Administratiekantoor Berghem
Administratiekantoor Heesch
Administratiekantoor Best
Administratiekantoor Helmond
Administratiekantoor Uden
Administratiekantoor Nijmegen
Administratiekantoor Utrecht
Administratiekantoor Boxtel
Administratiekantoor Valkenswaard
Administratiekantoor Den Bosch
Administratiekantoor Nuenen
Administratiekantoor Veghel
Administratiekantoor Drunen
Administratiekantoor Oirschot
Administratiekantoor Veldhoven
Administratiekantoor Eindhoven
Administratiekantoor Oss
Administratiekantoor Vught
Administratiekantoor Rosmalen
Administratiekantoor Waalwijk
Administratiekantoor Geldrop
Administratiekantoor Schaijk
Administratiekantoor Zeeland
Administratiekantoor Boekel